Det kommer från hjärtat ....

Såg en bild på Instagram i förmiddags på någon som hette Samuel Gidlöf, han hade tydligen gått bort. Jag visste inte alls att detta var frisör Bobbys kille förrän jag såg denna text som Danny har skrivit. Han är ingen människa som skriver ut sina känslor för någon människa på nätet, framförallt inte på Facebook. Detta i mina ögon var väldigt starkt av han, det kan inte ha varit lätt. Det är heller inte lätt för självaste Bobby som har förlorat sin livskamrat, därför skänker jag en tanke till Bobby och hoppas att han tar sig igenom det på bästa sätt. Vila i frid Samuel! 



Kommentarer
» Rebecca

kikar in :)

Svar: Vad kul! :)
Emma Tuvström

2012-06-12 // 19:37:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback