En dag på jobbet, check!

Har precis kommit hem och landat efter en dag på jobbet. Började 09.00 och jag kan säga att jag var INTE van med att gå upp klockan 8. Dock är det ju pengar som rullar in så man får bara tacka och bocka. Vi fick varor idag, massa alkohol & sprit som skulle lastas av och ställas in i kylarna i barerna och jag kan säga att mina armar lider nu efteråt. Både av trötthet och märken, det ser ut som att jag skurit mig i armarna. Sen kolla jag även upp vad jag egentligen ska tjäna och det visade sig att det ska vara mer än vad dom sagt till mig. Dock har dom ju bara gett mig en ungefärsumma då dom inte hunnit kolla upp innan. Men ska försöka ta tag i allt det nästa gång. 
Om en stund beger jag mig mot Strömstad för lite fotbollsträning, ska bli kul att få lira lite igen, hoppas det är på konstgräs! Ha det gött så hörs vi senare ikväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback