Kan man ha en tråkigare lördag?

Tog ledigt idag för planerade planer men som vanligt blir saker aldrig som man tänkt sig. Så nu sitter jag här hemma vid datorn, kollat allt man kan, finns ingen film att hyra, det finns inte ens sug efter att sova. Skulle egentligen behöva skriva klart på en sak i Samhällen för att få betyg men tror jag tar morgondagen till det. Såna här dagar suger rent ut sagt. Speciellt när jag istället kunde tjänat pengar + lite dricks. Ja, det suger rätt hårt alltså! 
Hoppas jag vaknar på en enormt bra sida imorgon, annars vet jag faktiskt inte vad jag gör. Skulle vilja ha mitt schema också, inte har man fått de heller! 
Nu ska jag nog avsluta innan jag kanske smittar av mig, vilket jag inte hoppas! 
Hoppas ni har en bra kväll! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback