Mens för mig är en sjukdom .....

Har nog haft den värsta veckan i mitt liv när det gäller lingonveckan. Startade veckan med att spendera en halvtimme på toaletten för att spy, har aldrig gjort det i hela mitt liv pga mens. Sen är jag trött, hängig och har värk varje gång jag rör på mig. Man kan nästan tro att det något annat. Men efter dom här dagarna har jag konstaterat att mens är en sjukdom! Man blir ju sängliggandes om det ska vara så här varje gång. 

Jaja, har i alla fall invigt mina nya jogging/promenadskor som jag ska ha på jobbet. Dock fick jag ta en halv storlek större för att min storlek inte fanns och har därför fått lägga i en sula. Hoppas det hjälper i alla fall. Min störa skräck, tro det eller ej är att ha skor som inte passar! Förstora skor är nästan jobbigare än för små. Kanske låter sjukt men sitter dom inte perfekt så kan jag störa mig på det i en evighet.... Imorgon blir det i alla fall jobb, även på lördag. Får se om en vän kommer hit för att hjälpa mig med en ny hemsida för mina fotograferingar, det blir i såna fall på lördag. Ikväll blir det att gå ner och kolla på 9:ornas avslutningsmiddag/bal för min del, ska bli kul att se dom små flickorna och pojkarna klä upp sig. Kommer ihåg hur nervös jag var inför den dagen. Grät dock floder i kyrkan på morgonen för att jag skulle lämna mina underbara lärare, tro det eller ej. 
Kanske kommer upp några bilder från kvällen senare,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback