Soffläge och försök till träning!

 
Den här dagen har varit allt annat än jobbig. Soffan har varit min närmsta station och min ändå typ. Tog en sväng på byn förut och en sväng på gymmet nu på kvällen men jag måste säga det att jag har ingen energi för träning just nu. Passen på helgerna snor flera dagar pga trötthet. Riktigt seg är man så jag förstår alla trubadurer som är sletna. Dock blir det inget jobb denna helgen utan det blir imorgon. Vi får varor som ska plockas upp och det måste ju någon också göra. Efter det blir det träning, första fotbollsträningen på länge och det ska bli rätt kul faktiskt, den behövs! Spelar bara matcher nuförtiden vilket kanske inte är så populärt men jag bor 3 mil därifrån och har nyss fått ett bra jobb som jag inte vill förlora pga av träningar. Vill heller inte förlora serien så vi inte kommer upp en division. Får se hur det löser sig, på nåt sätt gör det i alla fall det! 
Nu ska jag ta och varva ner, godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback