Trött, kramp, jobb

Slutade runt kvart över 3 i natt och fick skjuts hem av min lilla ballerina till vakt, regnet bara vräkte ner. Kom till sängs runt halv 4 och somna inte förrän 4 så är riktigt trött idag faktiskt. Har samma pass idag så det blir sent idag också men det ger goa pengar kan jag säga. Dock får jag såna kramper i nacken i vissa "ställningar" som gör riktigt ont. Har fått massage nu av min moder så nu ska det hålla sig borta ett litet tag i alla fall! På söndag ska jag fixa lite med min hemsida så att det sätts igång, måste få upp den nu känner jag. 

På måndag får jag se vad som händer, måste in till min skola och tömma skåpet. Inget mer Sinclair för min del i mitt liv, nu är det Strömstad som står i sikte. Kanske blir träning av Uffes småkids i bullaren på kvällen. Får se vad som händer. Hoppas ni får en bra lördag i alla fall. Har ni vägarna förbi Grebbestad, kom! 

Kram på er! 


Kommentarer
» Alice

Vad händer i midsommar i Grebbestad då? ingen EC som spelar eller?

Svar: Hej Alice! Ingen EC som spelar vad jag vet. Pratade med Cissi, sångerskan i bandet och hon har lagt över allt ansvar på killarna i bandet så jag vet inte om det blir av alls.
Emma Tuvström

2012-06-16 // 21:41:24
» Alice

Okej dom har spelat där varje år tror jag då kanske det inte bli nån iår då, så du känner Cissi? jag som ville se Erik :/

Svar: Jag vet inte ännu men jag har inte sett någon affischering om det. Jag känner Cissi sen några år tillbaka. Om dom ska köra så TROR jag nog att Erik kommer att vara med.
Emma Tuvström

2012-06-17 // 17:24:27
» Alice

Okey :) jag måste säga att Cissi är väldigt bra sångerska och Conny basisten är oxå mycket bra, ett bra band det :)

Svar: Ja, Cissi är en fantastiks sångerska som tyvärr inte vill leva på det men det är hennes val.
Emma Tuvström

2012-06-17 // 20:18:28
» Alice

Okej hon kanske vill göra annat

Svar: Den 18-21 juli är Cissi på Grebys tillsammans med Erik.
Emma Tuvström

2012-06-18 // 17:24:06
» Emelie

Hej :) kan du be Cissi att hon hälsar till Erik från Emelie och Elina från uddevalla :)

Svar: Hej! Har tyvärr inte så mycket kontakt med henne just nu men ska försöka komma ihåg.
Emma Tuvström

2012-06-18 // 17:47:22
» Emelie

Hihihi okej :P

Svar: Dom spelar här den 18-21 juli!
Emma Tuvström

2012-06-19 // 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback