Kände för en comeback ..... igen!

Sitter på tåget på väg hem från Göteborg och kände bara för att skriva lite här på bloggen, som finns men inte uppdateras. Har inte skrivit här sen senast och det var väldigt längesedan. Skolan har tagit en del tid av mig just nu och andra saker som helst inte ska bli nämnda just här. Snart är det bara en månad kvar tills jul och tiden går snabbt. Om man leker med tanken så är det inte alls långt kvar tills jag står på studentflaket och har tagit studenten, tyvärr kommer det kanske inte vara med världens bästa betyg men jag gör så gott jag kan, mer kan man inte göra. Innan dess ska det göras massor av prov, projektarbetet ska bli klart i april och jag har knappt börjat. Det är så att annat som är roligt tar hellre upp den tiden som egentligen ska läggas på läxor och liknande... lite måste man unna sig, i alla fall lite träning vilket man mår bättre av och det är något som är viktigt för mig just nu.

Nog med detta, det har släppts lite ny musik, musik som får mig att hitta lugn och som faktiskt stämmer in på mig just nu, eller jag känner igen mig i texterna på ett eller annat sätt. Sarah Dawn Finer har släppt ett helt nytt album där det finns några låtar som jag har förälskat mig i, länkar finns längst ner! Sedan har Danny också släppt en ny låt, en låt som inte alls är som hans tidigare, samma genre kanske men inte alls uptempo, lite mer som Ne-yo, Chris Brown i mina öron.... 


 
Danny Saucedo – Delirious                                              
Sarah Dawn Finer – Balladen om ett brustet hjärta
Sarah Dawn Finer – Den andra kvinnan
Sarah Dawn Finer – Med dig vid min sida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback