Smärta är min värsta fiende!

Har i veckor nu haft en konstig känsla i magen som utvecklat sig till smärta och just nu är den väldigt kraftig. Har hela dagen har en smärta i magen som varierat lite på vart den vill sitta. Just nu är den över hela magen och ett trygg över bröstet. Smärtan vill gärna föra sig bak till ländryggen också och får det svårt att andas. Måste ta mig tid att kolla upp detta. Tyvärr har jag så sträng mentor i skolan så att ens tänka tanken på sånt är inte populärt men jag måste. Kan inte gå och inte veta vad det är eller vad som händer. Det jag kan tro är att det är tjocktarmsbesvär eller något, liknande IBS eller kraftig magkatarr. Man kan väl "hoppas" på det så att det inte är något värre. 
Man får hålla tummarna! 


Igår kväll va det bara lite små mys med "Jönköping" ute på Tanumstrand, fick mig en rejäl runda i buggen av buggkungen. Blir väl det även ikväll skulle jag tro eftersom det enda som händer när dom är här är bugg, bugg och bugg men det är rätt kul att kunna bugga. Nu är jag även inne på inlärning av någon mer "tant&gubbdans" som jag kallar det. Man lär ju ha användning av det i framtiden. 
Imorgon är det match men får som sagt ta det lugnt eftersom min mage inte riktigt är med mig.
Hoppas ni får en bra helg! 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback