Tidig läggdags!

Hittills denna veckan så har jag bara haft sovmorgon om man räknar från då vi börjat följa schemat. Ikväll blir det "tidig" läggdags för imorgon är det vanlig tid som gäller, upp halv 7!!!! 
För övrigt så har jag idag begett mig till gymmet för första gången på länge och det resulterade i 30 minuters träning. Min kropp orkade inte mer, det är pinsamt att erkänna men den var bara inte med idag. Det är någonting som fattas för att jag ska orka mig upp i den nivån jag hade innan sommaren, eller förra vintern. Ska försöka hitta motivationen till det så att jag verkligen kan få den kropp jag velat/vill ha. 
Nu ska jag försöka gå och lägga mig, inte lätt när man egentligen inte är så trött. 
Hoppas allt är okej med er! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback