2012-07-08

Tiden har varit liten när det kommer till att blogga. Har haft fullt upp sen jag började jobba. Speciellt nu när jag fått detta servitrisjobbet så hinner man aldrig ägna sig åt datorn när det först är jobb och sen umgås med arbetskamrater på kvällarna. Hittills har sommaren varit kanon, nytt umgänge och allt flyter bara på, det känns riktigt bra! 

Ikväll ska jag jobba 21-02 passet i disken på Röde Orm. Ska bli kul att hamna i disken igen för bara en kväll. Vill helst vara där då jag trivs bäst där, tro det eller ej. Ska försöka få lite mer nattpass, det behöver jag. Bättre att man jobbar än att ränna ute. Gårdagen var förresten ganska mysig faktiskt. Den började hemma hos Anton där vi bara satt och snacka skit och lyssna på hans "grymma" musiksmak. Tyvärr inget för mig förutom några låtar, dom funkar för mina öron. Sedan drog jag vidare till Terrassen och Anton till Röde Orm. Var inte hemma förrän väldigt sent så jag sov ganska länge idag och det var riktigt skönt! 
Nu ska jag snart dra i mig gårdagens goda lax och sedan dra ner lite tidigare till jobbet för att lyssna på Peter Simson (?) som spelar på Macri. Ha det gött så länge! 
Kram

Kommentarer
» Sara

Hej jag har en fråga, har EC några spelningar i augusti?

2012-07-20 // 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback