I'm back!

Shit! Har inte skrivit här på hur länge som helst. Mitt internet la av ungefär direkt efter mitt senaste inlägg den 19 juni och appen på min mobil har ju inte fungerat så det har bara blivit att man inte har kunnat blogga. 
Den senaste tiden har jag bara jobbat och tagit det lugnt, hängt ganska mycket med mina nya jobbkamrater, lärt känna dom lite mer och bara haft riktigt skoj. Känner på mig att denna sommaren kommer bli den bästa på väldigt länge. 
Jobbade min första dag i servitrisen idag och det gick väl ganska hyfsat tror jag. Föredrar hellre nattpassen i disken så ska försöka fjäska till mig några pass där. För några som kommenterat och frågat mig om när Cissi & Erik spelar här på Böstebar så har jag fått reda på det enligt vårt trubadurschema och datumen är 18-21 juli så väldigt snart alltså. Hoppas ni kommer och kollar, så kanske ni också stöter på mig. 
Nu ska jag forsätta kolla vidare lite på internet, har ju missat ganska mycket när man inte varit inne på hur länge som helst! 
Ta hand om er så länge! 
Kram

Kommentarer
» Emelie

Tack så mycket Emma :) då vet man det :)

2012-07-05 // 17:07:19
» Elina

Är det på dagen eller kvällen dom spelar?

Svar: Om dom kör som dom brukar så brukar det vara så att dom börjar 8 och slutar 11, alla dagar!
Emma Tuvström

2012-07-05 // 17:20:38
» Elina

Okej tack :)

2012-07-08 // 18:57:04
» Emelie

Spelar dom inte på dagen?

2012-07-08 // 19:22:08
» Emelie

Spelar dom inte på dagen?

2012-07-08 // 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback