Dags för jobb!

Idag är det dags för jobb igen, börjar inte förrän klockan 9, alltså när Sverige-England matchen börjar och det suger lite faktiskt. Hade verkligen velat se den matchen och tror inte det finns någon tv i restaurangen på jobbet så det blir att få höra resultatet, tyvärr. 9-3 blir det ikväll och jag hoppas att det blir mer folk än förra fredagen. Kommer nog bli mycket folk om Sverige vinner idag så på det sättet kommer jag nog få reda på resultatet. Första gången jag faktiskt tycker det är kul att jobba, det händer lite mer på detta jobbet än på mitt förra då jag bara satt och plocka upp samma varor dag in och dag ut. 

Fick hem ett paket idag på ett skydd jag köpt till mobilen. Dom ser så mycket snyggare ut på hemsidorna än vad dom är när dom kommer hem men det är väl skit egentligen men snyggt va det på i alla fall. För övrigt har jag vart och lunchat med mamma och tagit en promenad, dock kändes det som att jag var ensam då hon pratade i telefonen HELA tiden. Är man kär så är man .....

Hoppas ni får en bra fredag och hoppas verkligen Sverige tar hem matchen idag, GO ZLATAN! 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback