Trött hund & matte!

I väntan på att en kompis ska höra av sig om han kommer hit eller inte så tar jag det lite lugnt med min lilla maskot. Trött som hon är ligger hon i mitt knä, händer inte alls ofta. Hon löper också så jag lär väl ha fläckar på mina kläder sen, tyvärr. Kom hem väldigt sent i natt/morse. Var inte hemma förrän kvart i 4 ungefär, kvällen var ganska stressig faktiskt. Mycket fulla norrmän och folk som inte kunde bete sig, krossat glas överallt som måste upp direkt så ingen skadar sig. Men man får väl vänja sig, jobb på tisdag igen men då blir det Grebys i serveringen tror jag. Har inte riktigt kommit in i det ännu då jag bara har plockat glas och diskat. Hur var eran kväll? 
 
Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt. Kommer min vän så ska vi fixa lite med hemsida osv, så den blir klar någon gång. Skulle vart riktigt skönt. Ska försöka installera om Photoshop på min dator också då jag blir av med min skoldator nu när jag slutar där. Får dock en ny skoldata i min nya skola men där finns inte Photoshop tror jag så får installera det där med. Ska ge mig på att redigera om dom bilderna som behövs innan dom ska upp på min nya hemsida. Den ska vara ren och snygg med snygga bilder. Ska försöka sköta den! 
Hoppas ni får en bra söndag! 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback